Panaszkezelési Szabályzat – Digitime Business Kft.
A Digitime Business Kft. kiemelten fontosnak tartja felhasználói elégedettségét, ezért a panaszokat a jogszabályi előírásoknak megfelelően kezeli.
1. Panasz bejelentésének módjai
A felhasználó panaszát az alábbi elérhetőségeken jelentheti be:
-
E-mail: panaszdigitime@gmail.com
-
Levélben: Digitime Business Kft., 1152 Budapest, Illyés Gyula utca 2–4. A. ép. Fsz. 7.
-
Online űrlapon: a digitime.hu oldalon a Kapcsolat / Panasz menüpontban
2. Panasz nyilvántartása és megőrzése
-
A beérkező panaszokról nyilvántartást vezetünk.
-
A nyilvántartás tartalmazza a panaszos nevét, elérhetőségét, a panasz leírását, beérkezésének és megválaszolásának időpontját, valamint az ügyintézés eredményét.
-
A panaszokat és a kapcsolódó dokumentumokat a fogyasztóvédelmi törvény (1997. évi CLV. törvény) előírásai szerint 5 évig megőrizzük.
3. Panasz kivizsgálása és válaszadás
-
Az Üzemeltető minden panaszt kivizsgál, és arról 30 napon belül írásban választ ad.
-
Elektronikus úton érkezett panaszt elektronikus úton, postai úton érkezett panaszt postai úton válaszolunk meg.
4. Jogorvoslati lehetőségek
Amennyiben a fogyasztó a panaszkezelést nem tartja kielégítőnek, az alábbi szervekhez fordulhat:
-
Budapesti Békéltető Testület (1016 Budapest, Krisztina krt. 99.)
-
Illetékes járási hivatal fogyasztóvédelmi osztálya
-
Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (NAIH) – 1055 Budapest, Falk Miksa utca 9–11., www.naih.hu
Információ
Hírdetés feladása
Licit központ
Támogatás
Sztár csináló
18+ közösség