Panaszkezelési Szabályzat – Digitime Business Kft.

A Digitime Business Kft. kiemelten fontosnak tartja felhasználói elégedettségét, ezért a panaszokat a jogszabályi előírásoknak megfelelően kezeli.

1. Panasz bejelentésének módjai

A felhasználó panaszát az alábbi elérhetőségeken jelentheti be:

  • E-mail: panaszdigitime@gmail.com

  • Levélben: Digitime Business Kft., 1152 Budapest, Illyés Gyula utca 2–4. A. ép. Fsz. 7.

  • Online űrlapon: a digitime.hu oldalon a Kapcsolat / Panasz menüpontban

2. Panasz nyilvántartása és megőrzése

  • A beérkező panaszokról nyilvántartást vezetünk.

  • A nyilvántartás tartalmazza a panaszos nevét, elérhetőségét, a panasz leírását, beérkezésének és megválaszolásának időpontját, valamint az ügyintézés eredményét.

  • A panaszokat és a kapcsolódó dokumentumokat a fogyasztóvédelmi törvény (1997. évi CLV. törvény) előírásai szerint 5 évig megőrizzük.

3. Panasz kivizsgálása és válaszadás

  • Az Üzemeltető minden panaszt kivizsgál, és arról 30 napon belül írásban választ ad.

  • Elektronikus úton érkezett panaszt elektronikus úton, postai úton érkezett panaszt postai úton válaszolunk meg.

4. Jogorvoslati lehetőségek

Amennyiben a fogyasztó a panaszkezelést nem tartja kielégítőnek, az alábbi szervekhez fordulhat:

  • Budapesti Békéltető Testület (1016 Budapest, Krisztina krt. 99.)

  • Illetékes járási hivatal fogyasztóvédelmi osztálya

  • Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (NAIH) – 1055 Budapest, Falk Miksa utca 9–11., www.naih.hu

Telepítés iPhone-ra
Kattints LENT a megosztás ikonra, majd válaszd a
"Főképernyőhöz adás" lehetőséget!